UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.
Zrozumiałem
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
Przejęcie dokumentacji Wspólnoty Mieszkaniowej od dotychczasowego jej administratora.
Prowadzenie wykazu właścicieli lokali oraz na bieżąco jego aktualizowanie. Prowadzenie formalno-prawnej dokumentacji Wspólnoty, w tym korespondencji w wersji papierowej.
Organizacja Zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej, przygotowanie projektów uchwał, rzeczowych planów gospodarczych.
Reprezentowanie ogółu właścicieli w sprawach dotyczących Wspólnoty wobec organów administracji państwowej, samorządowej oraz w kontaktach z członkami Wspólnoty. Prowadzenie stosownej korespondencji.
Reprezentowanie na zewnątrz Wspólnoty w kontaktach innych w zakresie określonym stosownym pełnomocnictwem.
Prowadzenie dyżurów administratora w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej w ustalonych terminach oraz całodobowego kontaktu telefonicznego.
Organizacja konkursów dotyczących wyboru oferty – wyłonienia wykonawcy, przygotowanie umów, zleceń o dostawy / prace / usługi na rzecz Wspólnoty.
Prowadzenie kontroli wykonawców i usługodawców pod kątem należytej realizacji kontraktów ze Wspólnotą.
Prowadzenie na bieżąca tablicy ogłoszeń, dostarczanie Członkom Wspólnoty (w tym drogą elektroniczną) stosownych informacji dotyczących aktualnych spraw i planowanych prac.
Przygotowanie projektu Statutu Wspólnoty i Regulaminu Porządku Domowego.
OBSŁUGA TECHNICZNA
Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości.
Organizowanie obligatoryjnych przeglądów budynku i urządzeń stanowiących jego wyposażenie techniczne przez wyspecjalizowane organy kontroli technicznej, zgodnie z wymaganiami ustawy prawo budowlane.
Wykonywanie bieżącej kontroli stanu technicznego nieruchomości, pełnienie nadzoru nad utrzymaniem budynku wraz z jego otoczeniem w należytym stanie technicznym i sanitarnym, organizowanie prac porządkowych, konserwacyjnych i remontowo – modernizacyjnych.
Zlecanie usuwania awarii i ich skutków, przeprowadzania napraw w części nieruchomości wspólnej.
Zapewnienie dla nieruchomości dostaw mediów: wody (w tym odprowadzenia ścieków), energii elektrycznej, gazu oraz wywozu odpadów komunalnych i gabarytowych. Utrzymywanie stałego kontaktu z dostawcami do budynku mediów dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania osób zamieszkujących budynek, w tym zawieranie umów.
Zapewnienie świadczeń usług dostawców telekomunikacyjnych w budynku, w tym zawieranie umów.
Przygotowanie przedsięwzięcia mającego na celu racjonalizacje kosztów / poprawienie efektywności energetycznej budynku oraz zużycia wody.
Ubezpieczenie budynku.
OBSŁUGA KSIĘGOWA
Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i stosownymi uchwałami.
Prowadzenie rozliczeń kosztów wynikających z podpisanych przez Wspólnotę umów i zleceń.
Naliczanie zaliczek eksploatacyjnych wynikających z planu gospodarczego Wspólnoty Mieszkaniowej / analiza indywidualnych kont właścicieli lokali / rozliczanie zaliczek.
Analiza oraz optymalizacja kosztów dotyczących utrzymania nieruchomości wspólnej. Poszukiwanie dodatkowych źródeł przychodów.
Przedsądowa windykacja należności dłużników Wspólnoty: właścicieli lokali i pożytkodawców. Przygotowanie dokumentów do dochodzenia należności w trybie sądowym.
Wydawanie stosownych zaświadczeń dla właścicieli lokali.
Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Wspólnoty. Przygotowanie dokumentów wymaganych w przypadku zaciągania kredytu przez Wspólnotę.